søndag den 11. januar 2015

Skønne loppefund

I går vågede jeg mig trods regn og blæst op i byen for at tjekke januar udsalget ud. Desværre var jeg kommet til at tage min fornuft med og jeg mangler ikke noget, i hvert fald ikke noget sjovt ala tøj og sko. Det endte derfor kun med en enkelt t-shirt og så et nogle garn som jeg manglede til et projekt.


På vejen hjem valgte jeg at køre forbi en genbrug som jeg flere gange har tænkt på at jeg ville ind og kigge i, men jeg har bare aldrig fået det gjort. Nøj hvor er jeg glad for at jeg gjorde det lige i går.
For inde i butikken ventede den skønneste kagedåse på mig, jeg har et eller andet med kagedåser, så dem mangler jeg altid og det kunne fornuften jo ikke argumentere imod. Derudover fandt jeg mig en sovseske med dobbelt hældetud, ikke den kønneste i verden, men når nu jeg stod og manglede en.
Mit genbrugseventyr endte med at koste mig en halv time af mit liv og 23 kr, så pyt med at jeg blev gennemblødt på vejen hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar