tirsdag den 16. december 2014

Min dør"krans"

Her i starten af december syntes jeg at nærmest alle de blogs jeg følger viste et billede af deres juledekorationer og dørkrans. Jeg synes det er super hyggeligt og inspirerende at se andres bud på den slags.

Derfor skal I heller ikke snydes for at se min dør "krans", selvom det er ved at være lidt sent på måneden. Tilgengæld er den super nem at lave, så har du endnu ikke en dekoration på døren og engentlig går og savner det, så er det her måske lige noget for dig.
En krans kan det nok egentlig ikke kaldes. Det er nok nærmere en slags dør dekoration, eller... måske bare en dør gren.


Jeg har taget en stor gran gren og hængt op med et bredt rødt bånd. Så har jeg klippet et lille skilt med "God jul" i karton og bundet på med en lille sløjfe.
Vildere blev det ikke herhjemme i år, men nogle gange er det enkle også rigtig flot. Den spreder i hvert fald hygge og julestemning i en ellers alt for kedelig og trist opgang.

1 kommentar:

  1. Hvor fint, så kan gæsterne kun føle sig velkommen.

    - Anne

    SvarSlet