søndag den 15. juni 2014

24 års fødselsdag

I tirsdags fyldte min skønne kæreste 24, dagen blev fejret med at vi begge sad dybt begravet i bøger og computere og skrev eksamens opgaver.
Ja, så øv kan det blive. Det vildeste der skete var at han fik sin gave og jeg bagte en plade cookies til ham.

I går blev han tilgengæld fejret ordentligt da han havde inviteret to af hans venner over til at spille computer hele dagen (og natten).

Drengene godt i gang med at spille

Jeg havde selvfølgelig bagt til formålet, så den stod på boller, brownies med vanilje is, vandbakkelses kagemand, tapas til aftensmad og skinkesnegle til om natten.
Kagemanden lavede jeg som en ræv, både fordi jeg er blevet ramt af ræve dillen, men også fordi Jonas altid har været snu som en ræv. Slikket fik de ved siden af, da jeg syntes det var synd at putte ovenpå.


Selvfølgelig havde jeg så travlt med at hygge mig at jeg helt glemte at tage billeder af alt det andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar