mandag den 28. april 2014

Gul weekend

Min weekend var gul, citrongul.


Jeg havde en hulens masse citroner der skulle bruges til et eller andet, så en kande lemonade og en citronmåne blev fremtryllet. Gode ideer til brug af citroner modtages dog gerne, da jeg stadig har 17 citroner tilbage :p


Ud over kage-bagning og -spisning stod weekenden på forberedelser til lillebrors konfirmation på søndag.
Dog blev der også tid til at komme udenfor og kigge lidt på de smukke mælkebøtter der står og pynter overalt for tiden.

6 kommentarer:

  1. citron sorbet...

    citron-fromage (nammenam)

    Syltede salte citroner

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh ja, sorbet og fromage er godt :)
      Jeg har dog aldrig helt forstået hvad man bruger de der syltede citroner til :p

      Slet
  2. Desserter med citron er bare det bedste, sur/sød er så godt :D
    Citronfromage
    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal helt sikkert have lavet mig noget citronfromage :)

      Slet