mandag den 28. oktober 2013

Kreative dage 2013

Ligesom resten af den kreative del af blogland, var jeg selvfølgelig på kreative dage i Fredericia her i weekenden. Smart som jeg jo er ind imellem glemte jeg mit kamera hjemme, så jeg kan ikke engang vise billeder derfra, ikke engang af den hæklede ko som jeg ellers var helt vild med...
Derfor må i nøjes med et billede af det jeg fik med mig hjem.


Jeg må nok indrømme at jeg var en smule skuffet. Jeg syntes at mange af standene lignede hinanden, og der var ikke rigtig noget nyt med, så jeg gik derfra uden den der følelse af inspiration summende i hele kroppen, som jeg ellers havde håbet på.

Men men men, inden jeg bliver alt for negativ skal det da næves at jeg hyggede mig, og jeg fik også set en del spændende boder for eksempel Mig og Maya. Desværre missede jeg Filihunkat og tante grøn (Hvilket jeg ærger mig utroligt meget over nu).
Og hvor vildt er det lige at komme derfra og have brugt under 100 kr?! Jeg fik kun købt to nøgler garn til knipling og en posca tusch, vildt ik?

6 kommentarer:

  1. Til gengæld fandt du flere forskellige boligliv ;0)

    Jeg havde det lidt på samme måde, men jeg tror også bare vi ser ideerne før de rammer messen...

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, du kunne lide min stand:-) jeg fik da ikke hilst på dig, gjorde jeg?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det gjorde du ikke. Jeg fulgtes med min bedste og hendes søster, som bare ikke gad mere på det tidspunkt. Så de stod på nakken af mig for at komme videre :p

      Slet
  3. Jeg kom heller ikke hjem med så meget i år, som jeg tidligere har gjort, men som Karen siger, så ser vi bloggere nok rigtig mange ting inden de rammer bl.a. messer. Heidi og jeg har snakket med rigtig mange mennesker i weekenden og jeg kan derfor ikke helt skille folk fra hinanden, men jeg håber, da at vi nåede at snakke sammen ;-)
    MVH Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det nåede vi desværre ikke rigtig, med vi ses jo snart til blogtræf :)
      Ja, det er både en velsignelse og en forbandelse at være blogger, med alt det input der kommer hele tiden :p

      Slet