torsdag den 11. juli 2013

Jeg får alligevel lavet lidt

Selv om det er blevet alt alt for varmt til at leve og at jeg generelt har en tendens til at blive lidt doven i ferien, så får jeg alligevel lavet lidt.
 
Blev den anden dag færdig med det sjal jeg har arbejdet på så længe

Fik stoppet mine strømper så de er klar til vinteren igen
(Nej, kønt er det ikke)

Fik malet og samplet på nogle tøjklemmer.
Så bliver det pludselig lidt sjovere at hænge vasketøj op.

Endnu 4 projekter streget fra listen, jeg tror på at jeg når det inden ferien er omme, selv om der stadig er en del tilbage.

- Strikket julesok
- Hæklet vest
- Sy bluse sammen (Har klippet stykkerne)
- Hækle ugle grydelapper færdige
- Sy en hæklet flødebolle sammen
- Hækle lilla sjal færdig
- Stoppe mine strømper
- Male + sample på tøjklemmer
- Sy for i et hæklet penalhus
- Lave et prikmaleri færdig
- Hækle kant på tæppe
- Lave til og fra kort med hæklet kant
- Sy en knap på min skjorte
- Læg sommerkjole op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar