fredag den 21. juni 2013

Sommerferie

I tirsdags var jeg til min sidste eksamen i år, og det betyder sommerferie!
Jeg nyder det i fulde drag selv om vejret i den her uge ikke har været så ude-agtigt.

Afprøvede en anden opskrift på rabarberkage, og spiste det meste inden jeg fik taget billede (Mit camera har været væk)


I går legede jeg så lidt med at sylte abrikoser, så det bliver spændende når de skal spises, hvordan det egentlig er gået.


Derudover har jeg selvfølgelig også haft gang i hæklenålen, men det får I mere om midt i næste uge.
Nu skal jeg snart over til min mormor, hvor den står på arbejde hele weekenden, dog med afbrydelse af fætterens fødselsdag.

God weekend til jer alle derude :)

1 kommentar:

  1. Tillykke med ferien! Det lyder til at du har fået udnyttet tiden fuldt ud efter at du fik ferie i går ;-)

    SvarSlet