søndag den 10. februar 2013

Prik, prik, prik...

På onsdag skal vores 3. klasse kastes ud i at male pointillisme. På godt dansk betyder det prikmaleri. Så for tiden maler jeg med prikker, så jeg kan tage et par eksempler med som ungerne kan se på inden de selv går i gang.


Vi har taget sort/hvis billeder af alle børnene som de skal farvelægge med prikker. Så her har jeg fået fat i et par billeder af mine brødre hvor jeg har gjort det samme. Det her er på et halvt a4 papir (a5), og prikket med enden af en tændstik, det tog mig det meste af en aften at lave. Syntes selv det er blevet ret fedt.

Er også i gang med den yngste lillebror, men på a4 og med noget mindre prikker, så det tager en krig! Jeg er ret meget i tvivl om hvilke farver jeg skal bruge til læberne og beggrunden.
Har du noget bud på hvad der kunne være godt? Så lytter jeg gerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar