fredag den 23. november 2012

Ik så meget To do eller Ta da

Jeg ved ikke helt hvad der gik galt den her uge, men jeg har bare været super træt. Så det er ikke blevet til så meget på krea fronten.

Jeg har fået lavet honningkagemænd i saltdej, de blev ikke så gode som jeg havde håbet, så det skal nok ikke lige gentages.


Jeg gik i gang med min poncho, men desværre gik det lidt galt da jeg skulle sy kanten, de første 30cm gik rigtig godt, det blev lige som jeg havde tænkt det...

Men derefter begyndte det at gå i kludder, og lave knuder og klumper, så nu skal det sprættes op og laves om :s


Stearinlysene gik jeg også i gang med, men det tager længere tid end jeg lige først havde antaget, men forhåbentlig bliver jeg færdig i dag.

Det hemmelige julegøgl er jeg også kun halvvejs med :s

Rudolfer og nissesutsko er jeg slet ikke noget til endnu.

Tilgengæld er jeg begyndt på et halstørklæde til min kæreste, da han gik og frøs.

Så næste uges To do bliver:

Lave sidste uges To do færdig!
Lave kærestens halstørklæde færdigt.

1 kommentar:

  1. Kender det alt for godt når tingene bare ikke går som man vil :-)

    God weekend til dig.

    SvarSlet