onsdag den 22. august 2012

Så meget garn har jeg da heller ikke!

Nu skulle der altså ske noget med mit garn, det lå i nogle alt for små kurve og ud over hele mit gulv, og fik hele værelset til at se utroligt rodet ud.
Hvis nogen havde betvivlet om alt mit garn kunne være i den her kæmpe pose, havde jeg nok stirret meget forarget på dem, for så meget garn har jeg da egentlig heller ikke.


Men efter store problemer med at lyne posen, og få den nu meget tunge pose helt op oven på mit skab, må jeg jo nok indse at jo, så meget garn har jeg faktisk!Men nu ligger det heldigvis ikke ud over det hele længere.


Jeg aner ikke hvad halvdelen af garnet skal bruges til, men det glæder mig at jeg kan gå og spekulerer over det, lige indtil den dag jeg falder over det helt rigtige projekt til hver enkelt nøgle :)

Har du også en svaghed for (store mængder) lækkert garn?

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig - og lige så store problemer med at finde plads til det :0)

    SvarSlet