fredag den 10. februar 2012

Ej, det er da skæg...

Det har været en god fredag!Først i skole hvor eleverne kom i gang med et tegneserieprojekt, det fald i god jord tror jeg. I hvert fald gik de op i det med hus og hår,så det var nemt at være lære.
Bagefter stod den på shopping med en veninde og nu skal jeg ud og bage en kage, så kommer gutterne over og gamer hele aftenen :)

Jeg har lagt mærke til at flere her i blogland er hoppet på dillen med moustaches på alle mulige mærkelige ting, det har nu ikke rigtig fanget mig, men, i Tiger har de lige nu et stort udvalg af sjove moustache ting. Blandt andet moustache tape i gaffa tape størrelse og et fleecetæppe med moustaches på. Måske jeg skulle hoppe med alligevel, kunne da godt klare lidt skæg på sokkerne :p




1 kommentar:

  1. Jahh - skæg-tingene var netop noget af det jeg stod og kiggede meget længe på før det ikke kom med mig hjem ;0)

    SvarSlet