fredag den 9. december 2011

Gavedag! :)

I dag er på alle måder en gave dag, posten kom forbi med mit længe ventede jule moster byt.
Den var pakket godt ind, i fem stykker papir sat sammen af ikke mindre end tyve stykker tape. Men en garvet gave op-pakker som mig, kom nu alligevel hurtigt igennem det :p
Og kunne konstatere at gaven havde været værd at vente på :)

En anden gave i dag er at Yarnfreak har udloddet masser af lækkert garn (mere præcist 19 nøgler bomuldgarn i alle mulige farver) til hvem end der bliver den heldige vinder. Så pleace lad være med at gå her ind, for så bliver mine chancer for at vinde bare mindre :p

Nå og så af sted til julefrokost. Tasken er pakket og jeg er ved at være klar til at feste igennem med min klasse.

Pakkelegs gaver, neglelak (hvis der skulle gå en maske i strømperne), sko, chips, remoulade og citron (det er et sammenskudsgilde, og jeg står for tilbehør til fiskefileter og snaks)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar