søndag den 11. december 2011

Alt for meget inspiration...

... ja, det er godt nok lidt af et luksus problem, men jeg syntes jeg får alt for meget inspiration til juleting lige for
tiden, blog land bugner af gode idéer.

Dagens adventsgave var en herlig bog, med peberkage huse, og så vandt jeg oveni købet også en inspirationsbog hos mette b

Næste weekend bliver kreativ weekend, hvor alle julegaverne skal gøres færdige. Måske der også bliver tid til at lave nogle af alle de andre ting jeg er faldet over :)

Husk forresten også min lille give away, der trækkes på tirsdag :)

2 kommentarer:

  1. Ja, der er ualmindeligt meget inspiration til julen lige nu. Læs lige mit indlæg
    http://frbrinch.blogspot.com/2011/12/12-december-sa-slap-dog-af.html

    så du ikke bliver for overvældet.
    Kram fra
    mette

    SvarSlet