søndag den 30. oktober 2011

Jeg vandt! :D

Den her weekend har været så perfekt at jeg næsten ikke selv tør tro på det!

Har brugt en masse tid på den kreative messe i Fredericia, hvor jeg selvfølgelig fik brugt alt for mange penge :p Tilgengæld er jeg kommet hjem med de fedeste ting, jeg slet ikke kan holde fingrene fra :)

På messen fik jeg også sat mig ned og strikket en lap ved Familie Journalens stand, alle lapperne bliver sat sammen til tæpper til hjemløse børn! Bagefter gav den rare dame mig en dejlig pose fyldt med FJ ting, en bog, garn og en film, jo tak, god samvittighed OG en nice gave til mig :)

Og og og, sidst men ikke mindst kommer jeg hjem, kigger på min blog, og hvad opdager jeg der?!
Jeg har minsandten vundet Yarnfreaks første give away, en helt fantastisk spændende bog er på vej til mig :)
Smider da lige linket hvis nogen skulle have lyst til at blive misundelige :p  
http://yarnfreak-blog.blogspot.com/2011/10/yarnfreaks-frste-giveaway.html

Nu vil jeg læse lidt lektier og så ellers håbe på at jeg ikke vågner og opdager det hele bare var en drøm :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar