mandag den 26. september 2011

Velkommen til Odense

Så er jeg kommet hjem efter en dejlig weekend hos forældrene i Struer. Det første jeg kiggede efter var om jeg havde fået noget post. Det havde jeg, ud over en lidt kedelig regning var der LL's medlemsblad, et brev fra posten om at min pakke er kommet (glæder mig helt vildt til at hente den imorgen tidlig) og så et velkomstbrev fra Odense kommune.
Som velkomst til nye borgere får man et væld af fribiletter til kulturelle ting i byen. Så nu kan jeg komme gratis på et valgfrit museum, komme til koncert med symfoniorkesteret, se en teater forestilling og komme i Zoo med hele familien d. 11 marts :)
Tak tak tak til kommunen, jeg elsker det, for jeg ved jo godt at jeg ellers ville være for nærig til at gå på museum :p
Glæder mig til alle de kulturelle oplevelser jeg skal have i løbet af det næste halve år :)

3 kommentarer:

  1. Synes det er en virkelig fed gave at få. Min søster fik også et brev med fribilletter da hun flyttede til Odense.
    Når man flytter til Kbh får man tilgengæld en høj husleje, og vanvittig høje priser for parkering ;)

    SvarSlet
  2. Ja det er super fedt. Ærgerligt at Kbh ikke gør det samme, der er eller mange muligheder.

    SvarSlet
  3. have a peek at this website you can check here image source More hints right here replica designer bags wholesale

    SvarSlet