tirsdag den 20. september 2011

Ondt i halsen dag

Der findes dage hvor man vågner op om morgenen, og kan mærke på sin hals at resten af dagen skal gå med at drikke tre liter (meget) varm the med honning...

Sådan en dag havde jeg i dag, heldigvis er det undervisningsfri dag, så det var faktisk en mulighed at forskanse mig i min seng.
Det har ført til at jeg nu er nået endnu længere med mit hæklede rensdyr, har læst en masse tekster til resten af ugen og har brugt 250 kr i panduro hobby's web shop...
Jeg kan forsvare mig med at det var på udsalg, og det var ting jeg har haft kig på længe (det meste af det i hvert fald).
Nu glæder jeg mig bare til at der ligger en stor pakke til mig nede på posthuset :)



 Bemærk forresten mit super cool the-hus, som min lillebror gav mig i julegave sidste år :)
(brødre er bare det bedste)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar