søndag den 11. september 2011

Hjemme igen

Så kom jeg hjem igen efter en dejlig weekend på Jylland :)
Fredag et smut forbi arbejdet og min mormor, hvor jeg igen fik en halv køkkenhave med mig hjem.
Lørdag tog jeg videre ud til sommerhuset, hvor jeg hyggede mig med familien, vi fik god mad, spillede partners og hyggede.
Til dessert stod den på friskplukkede hindbær fra mormors have, mums :)


I dag var der Rørbæk sø march, og traditionen tro holdt de rast i vores gårdsplads, med en lille bod hvor man kunne købe ostemadder, wienerbrød og kaffe.
Det er nu altid en hyggelig dag, hvor man får snakket med en masse spændende mennesker. Vi var heldige at solen skinnede hele dagen, så vi kunne sidde ue og nyde både frokost og kaffe :)
Ud over at være social og  nyde vejret, kastede jeg mig også ud i et lille kreativt projekt, jeg længe har tænkt på at lave (dog ikke en af de ting jeg havde på min to do liste).
Jeg lavede knapper af kokos skal, jeg blev egentlig ret godt tilfreds med resultatet, og jeg glæder mig til at få lagt et billede ud, når jeg engang får pillet pudsecreme ud af hullerne :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar