torsdag den 15. september 2011

En genial ske

Engang imellem er man nødt til at tage sig en dag, hvor man cykler hele byen rundt og får ordnet alle sine ærinder.
Sådan en dag havde jeg så i dag, først i Jysk, så Imerco, ud at stemme, derefter i mr. copy og tilsidst lige et smut forbi kæresten og få en toast :p
Dagens bedste køb var nu helt klart i Imerco, hvor jeg købte mig et par dørslags skeer! Ja, nogle vil mene at der er en luksus vare som en fattig studerende ikke har råd til, men men, der var jeg jo så heldig at have et gavekort som jeg fik i fødselsdags gave af min lillebror. Lillebror syntes også at det var en rigtig god ide at købe dem :)
Jeg glæder mig rigtig meget til jeg får mulighed for at bruge dem, og jeg er helt sikker på at jeg slet ikke ville have kunnet leve uden :p
Derudover er den lime grønne farve jo bare helt vildt flot!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar